تبلیغات BTL ؛ ابزار اصلی بازاریابی تجاری به بیان دکتر موسوی

مصاحبه اختصاصی پایگاه خبری BTLnews با جناب دکتر سید جواد موسوی (مدرس و مشاور کسب و کار،استراتژیست کسب و کار های فروشگاهی) در زمینه تبلیغات BTL (در حاشیه نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۰)
دکتر موسوی در این گپ و گفت به BTL بعنوان ابزار اصلی بازاریابی تجاری (Trade Marketing) اشاره و نقش آن در صنعت ریتیل را بررسی می کنند.

تیم تحریریه BTLNEWS

https://btlnews.ir/

تیم تحریریه BTL با نقد و بررسی اصولی پروژه های تبلیغاتی، طراحی و اجرای آن ها از نوع Objective شما را در راستای رسیدن به موفقیت های بزرگ، گسترش کسب و کار و برندسازی همراهی می کند.

پست‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *