حرکت از ایونت مارکتینگ به سمت آگاهی از برند با دلارام محبوبین

مصاحبه اختصاصی رسانه تحلیلی-تخصصی BTLnews با سرکار خانم محبوبین (مدیر مارکتینگ برند هپی لایف) در زمینه تبلیغات BTL
دلارام محبوبین در این مصاحبه، مبحث ایجاد آگاهی از برند به واسطه ایونت مارکتینگ را بررسی می‌کند و از تجربیات چندین ساله خود در حوزه اجرای ایونت‌ها سخن می‌گوید.

تیم تحریریه BTLNEW

https://btlnews.ir/

تیم تحریریه BTL با نقد و بررسی اصولی پروژه های تبلیغاتی، طراحی و اجرای آن ها از نوع Objective شما را در راستای رسیدن به موفقیت های بزرگ، گسترش کسب و کار و برندسازی همراهی می کند.

پست‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *