سمپلینگ خلاقانه Happy Life زیر ذره بین BTLnews

در روز های گذشته برند Happy Life در حال اجرای یک پروژه سمپلینگ متفاوت می باشد که نظر ما را به خود جلب کرد.
پروژه ای که به نظر هدفمند است و با چاشنی خلاقیت همراه است.
همین موضوع دلیلی شد تا مصاحبه ای با خانم دلارام محبوبین (مدیر مارکتینگ برند Happy Life) داشته باشیم و این پروژه را به زیر ذره بین BTLnews ببریم و آن را بررسی کنیم.

تیم تحریریه BTLNEW

https://btlnews.ir/

تیم تحریریه BTL با نقد و بررسی اصولی پروژه های تبلیغاتی، طراحی و اجرای آن ها از نوع Objective شما را در راستای رسیدن به موفقیت های بزرگ، گسترش کسب و کار و برندسازی همراهی می کند.

پست‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *