نیاز به آموزش و تخصص در تبلیغات BTL از دیدگاه محمد رضا زارع (بخش اول)

مصاحبه اختصاصی پایگاه خبری BTLnews با جناب آقای محمدرضا زارع (مدیر بازاریابی) در زمینه تبلیغات BTL (بخش اول)
جناب زارع در این گپ و گفت از نیاز شدید به آموزش در مبحث اجرای پروژه های BTL و همچنین داشتن تخصص توسط مجریان این حوزه سخن می گویند.

تیم تحریریه BTLNEWS

https://btlnews.ir/

تیم تحریریه BTL با نقد و بررسی اصولی پروژه های تبلیغاتی، طراحی و اجرای آن ها از نوع Objective شما را در راستای رسیدن به موفقیت های بزرگ، گسترش کسب و کار و برندسازی همراهی می کند.

پست‌های مرتبط

2 نظرات

  • بسیار عالی ، اشارات خیلی خوبی به برخی از مشکل ها هم برای برندها و هم به بخش های اجرایی شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *