نیاز به آموزش و تخصص در تبلیغات BTL از دیدگاه محمد رضا زارع (بخش دوم)

مصاحبه اختصاصی پایگاه خبری BTLnews با جناب آقای محمدرضا زارع (مدیر بازاریابی) در زمینه تبلیغات BTL (بخش دوم)
جناب زارع در این گپ و گفت از نیاز شدید به آموزش در مبحث اجرای پروژه های BTL و همچنین داشتن تخصص توسط مجریان این حوزه سخن می گویند.

تیم تحریریه BTLNEW

https://btlnews.ir/

تیم تحریریه BTL با نقد و بررسی اصولی پروژه های تبلیغاتی، طراحی و اجرای آن ها از نوع Objective شما را در راستای رسیدن به موفقیت های بزرگ، گسترش کسب و کار و برندسازی همراهی می کند.

پست‌های مرتبط

2 نظرات

  • در هر دو بخش به نکات خیلی خوبی اشاره شد . همانگونه که جناب زارع از ضعف برخی شرکت های btl اعلام کردن ، که با ایشان کاملا موافق هستم ، نکته ای هم من به عنوان مشاور تبلیغات اعلام میکنم که در برخی مواقع خود مجموعه مادر باعث افت کیفیت می شود و آن هم با صرفه جویی ، صرفه جویی که اصلا در قبال کیفیت ارزشی ندارد .
    با سپاس ازتهیه این گفتمان ارزشمند .

    • ممنون از عنوان نمودن این نکته
      سپاس از حسن توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *