تعریف تبلیغات BTL و نیاز به نوآوری از زبان سرپرست بازاریابی برند بیژن

مصاحبه اختصاصی پایگاه خبری BTLnews با سرکار خانم رمضانی (سرپرست بازاریابی برند بیژن) در زمینه تبلیغات BTL (نمایشگاه اگروفود ۲۰۲۰)
سرکار خانم رمضانی در این گپ و گفت از نیاز به نوآوری و تخصص در حوزه تبیلغات BTL و تجربیات برند بیژن سخن می گویند.

تیم تحریریه BTLNEWS

https://btlnews.ir/

تیم تحریریه BTL با نقد و بررسی اصولی پروژه های تبلیغاتی، طراحی و اجرای آن ها از نوع Objective شما را در راستای رسیدن به موفقیت های بزرگ، گسترش کسب و کار و برندسازی همراهی می کند.

پست‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *