استراتژی های تبلیغاتی برند آوازه و نقش تبلیغات از زبان قائم مقام هلندینگ آوازه

مصاحبه اختصاصی پایگاه خبری BTLnews با جناب آقای حامد رمضانی (قائم مقام هلندینگ آوازه) در زمینه تبلیغات BTL (نمایشگاه اگروفود ۲۰۲۰)
جناب رمضانی در این گپ و گفت از استراتژی تبلیغاتی آینده برند آوازه و همچنین نقش تبلیغات در این برند سخن می گویند.

تیم تحریریه BTLNEWS

https://btlnews.ir/

تیم تحریریه BTL با نقد و بررسی اصولی پروژه های تبلیغاتی، طراحی و اجرای آن ها از نوع Objective شما را در راستای رسیدن به موفقیت های بزرگ، گسترش کسب و کار و برندسازی همراهی می کند.

پست‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *